Hur gör man ett garantianspråk

Problem

Jag har ett problem med min produkt och önskar göra anspråk på min garanti.

Lösning

Vi beklagar problemet med din produkt.

Din tillverkargaranti inkluderar:

  • Garantin omfattar fel på vitvaran, vilket orsakats av material- eller produktionsfel
  • Reparation av utbildade tekniker som använder originaldelar
  • Utbyte om reparation inte är möjlig
  • Täckning av transport och installation

    Om din nya produkt hade ett funktionsfel vid ankomst, vänligen kontakta vår kundservice eller boka reparation online.

Var den här artikeln till hjälp?

Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Boka service

Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.

Till webbshop