Hur gör man ett garantianspråk
Problem
Jag har ett problem med min produkt och önskar göra anspråk på min garanti.
Lösning
Vi beklagar problemet med din produkt.
Din tillverkargaranti inkluderar:
- Garantin omfattar fel på vitvaran, vilket orsakats av material- eller produktionsfel
- Reparation av utbildade tekniker som använder originaldelar
- Utbyte om reparation inte är möjlig
- Täckning av transport och installation
Om din nya produkt hade ett funktionsfel vid ankomst, vänligen kontakta vår kundservice eller boka reparation online.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Hur och när kan jag kontakta dig för hjälp?
- Garantistatus - hur kontrollerar jag om min produkt har garanti kvar
- Vilka produkter omfattas av 5 års garanti?
- Vad är garantiperioden för tillbehör och reservdelar?
- Var hittar jag tillbehör och reservdelar?
- Erbjuder ni prismatchning om jag hittar ett lägre pris någon annanstans?
- Hur gör jag för att få cashback på mitt köp?
- Hur kan jag förlänga garantin på min produkt?
- Täcks problemet på min produkt av garanti?