När jag använder min integrerade kaffemaskin smakar inte kaffet gott
Problem
- När jag använder min integrerade kaffemaskin smakar inte kaffet gott
Gäller
- Integrerad kaffemaskin
Lösning
- Kontrollera grovheten i kaffepulvret och återställ knappens position till fabriksinställningen (position 4 och 5)
Obs: Vrid bara på knappen när kvarnens motorn är i drift
Fortsätt med ett klick i taget tills kaffet är så du vill ha det. Effekten kommer inte att synas förrän två koppar kaffe har bryggts. Det rekommenderas inte att du lämnar kaffepaketet öppet i mer än 10 dagar - Kvarstår problemet, klicka på Boka service uppe till höger här på sidan
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Integrerad kaffemaskin visar meddelandet "DESCALE MACHINE BLOCKED"
- Hur du bäst avkalkar din helautomatiska espressomaskin
- Meddelandet "ALLMÄNT ALARM!" visas på skärmen på min integrerade kaffemaskin
- Integrerad kaffemaskin gör för lite mjölkskum eller har dålig skumning
- Meddelandet "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" visas på skärmen på min integrerade kaffemaskin
- Integrerad kaffemaskin - kaffet rinner, men kommer inte ut
- Integrerad kaffemaskin - kaffet rinner för snabbt eller bara vatten kommer ut
- Hur ofta behöver du rengöra komponenterna i den inbyggda kaffemaskinen?
- Lär dig mer om din kaffemaskin
- Meddelandet "GROUND TOO FINE ADJUST MILL AND PRESS OK" visas på skärmen på min integrerade kaffemaskin