När jag använder min integrerade kaffemaskin smakar inte kaffet gott

Fråga

  • När jag använder min integrerade kaffemaskin smakar inte kaffet gott

Gäller

  • Integrerad kaffemaskin

Lösning

  1. Kontrollera grovheten i kaffepulvret och återställ knappens position till fabriksinställningen (position 4 och 5)
    Obs: Vrid bara på knappen när kvarnens motorn är i drift
    Fortsätt med ett klick i taget tills kaffet är så du vill ha det. Effekten kommer inte att synas förrän två koppar kaffe har bryggts. Det rekommenderas inte att du lämnar kaffepaketet öppet i mer än 10 dagar
  2. Kvarstår problemet, klicka på Boka service uppe till höger här på sidan

Var den här artikeln till hjälp?

Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Boka service

Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.

Till webbshop