Uppkopplad ugn visar meddelandet "det gick inte att slutföra uppdateringen" i appen
Problem
- Appen visar meddelandet "Det gick inte att slutföra uppdateringen"
 
Gäller
- Uppkopplade ugnar
 
Lösning
Om meddelandet "Kunde inte slutföra uppdateringen" visas i appen rekommenderar vi följande steg:
1. Ta bort den befintliga WiFi-anslutningen i ugnen genom att klicka på:
- Inställningar (inställningsstegen kan skilja sig något beroende på användargränssnittet)
 - Uppkoppling
 - Glöm nätverk
 
2. Onboarda ugnen igen (anslut ugnen till appen igen) och vänta minst 48 timmar
3. Om det inte fungerar så försök
- Installera om appen på din smartphone med den senaste tillgängliga versionen
 - Återanslut ugnen till appen
 
4. Om stegen ovan inte fungerar, försök att:
- Koppla bort ugnen från strömförsörjningen i minst 30 minuter. Anslut sedan ugnen till appen igen
 - Vänta minst 48 timmar
 
Klicka på Boka service uppe till höger här på sidan
Om ovanstående förslag inte löste problemet rekommenderar vi att du begär ett besök av en servicetekniker.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Symboler och funktioner på din Electrolux-ugn
 - Var kan jag hitta modell, PNC, ML-kod och serienummer för min produkt?
 - Ugnen startar inte
 - Ugnen visar felkod F81
 - Hur ställer jag klockan på ugnen?
 - Tips till dig innan du börjar använda din Electrolux-ugn
 - Ugnens kylfläkt går hela tiden
 - Vad betyder siffrorna för AssistedCooking-programmen på ugnens EXplore LED-display?
 - Ugnens display visar PYR
 - Kan jag se när min produkt tillverkades?
 
Boka service
Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.
Reservdelar & tillbehör
Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.