Installation (lokala begränsningar)Fri frakt över 1000 kr*30 dagars öppet köp & fria returerKöp direkt från Electrolux
Aktuella erbjudanden
Reservdelar & tillbehörSupportartiklarSupport
  • Reservdelar & tillbehör
  • Supportartiklar
  • Support

Kan jag beställa med mitt företagskort?

Problem

Kan jag beställa med mitt företagskort?

Lösning

Ja, du kan välja alternativet att handla som företag vid kassan. Du kommer att bli ombedd att ange ett momsregistrerinsnummer (VAT-nummer).

Var den här artikeln till hjälp?

Relaterade artiklar

  • Jag kan inte slutföra köpet, vad kan jag göra?
  • Min rabattkod fungerar inte
  • Jag har inte fått min rabattkod efter att jag anmält mig till nyhetsbrevet
  • Min betalning fungerar inte vid utcheckningen
  • När kommer jag att få min faktura?
  • Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
  • Vad betyder *** gratis provperiod?
  • Jag vill veta mer om en produkt jag vill beställa, hur kan jag göra det?
  • När kommer kreditkortet att debiteras?
  • Hur kan jag ändra faktureringsinformationen eller få fakturan skickad till ett företag?
Logo

Kundservice

Hjälp & supportSupportartiklarHitta din produktmanualBoka service onlineFAQ om dina produkterGarantiRegistrera din produktRecensera din produktKöp från Electrolux.seKöpvillkor på Electrolux.seFAQ vid direktköp från Electrolux.se

Om Electrolux

Om Electrolux GroupElectrolux ProfessionalPress & nyheterFinansiell informationMiljö & hållbarhetJobba hos ossEcodesign

Electrolux Sverige

Om ossBli partnerBetter Living ProgramPrenumerera på nyhetsbrevFacebookInstagramYouTube

Upptäck

HemmiljöReceptUppkopplade produkterPriser & utmärkelserSenaste nyttKampanjerSkapa ditt drömkökKöpguider

Populära kategorier

UgnarDiskmaskinerSpishällarTvättmaskinerTorktumlareKylskåpFrysarDammsugareAirfryers
  • Juridisk information
  • Cookiemeddelande