Installation (lokala begränsningar)Fri frakt över 1000 kr*30 dagars öppet köp & fria returerKöp direkt från Electrolux
Reservdelar & tillbehörSupportartiklarSupport
  • Reservdelar & tillbehör
  • Supportartiklar
  • Support

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?

Problem

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?

Lösning

Betalningen kan göras med kreditkort (Visa, MasterCard, American Express, Diners, Discover, Maestro) Entercash / Trustly, PayPal, Klarna, Swish.

Var den här artikeln till hjälp?

Relaterade artiklar

  • Jag har inte fått min rabattkod efter att jag anmält mig till nyhetsbrevet
  • Min betalning fungerar inte vid utcheckningen
  • När kommer jag att få min faktura?
  • Min rabattkod fungerar inte
  • Jag kan inte slutföra köpet, vad kan jag göra?
  • Vad betyder *** gratis provperiod?
  • Jag vill veta mer om en produkt jag vill beställa, hur kan jag göra det?
  • Kan jag beställa med mitt företagskort?
  • När kommer kreditkortet att debiteras?
  • Hur kan jag ändra faktureringsinformationen eller få fakturan skickad till ett företag?
Logo

Kundservice

Hjälp & supportSupportartiklarHitta din produktmanualBoka service onlineFAQ om dina produkterGarantiRegistrera din produktRecensera din produktKöp från Electrolux.seKöpvillkor på Electrolux.seFAQ vid direktköp från Electrolux.se

Om Electrolux

Om Electrolux GroupElectrolux ProfessionalPress & nyheterFinansiell informationMiljö & hållbarhetJobba hos ossEcodesign

Electrolux Sverige

Om ossBetter Living ProgramPrenumerera på nyhetsbrevFacebookInstagramYouTube

Upptäck

HemmiljöReceptUppkopplade produkterPriser & utmärkelserSenaste nyttKampanjerSkapa ditt drömkökKöpguider

Populära kategorier

UgnarDiskmaskinerSpishällarTvättmaskinerTorktumlareKylskåpFrysarDammsugareAirfryers
  • Juridisk information
  • Cookiemeddelande