Uppkopplad ugn visar meddelandet "det gick inte att slutföra uppdateringen" i appen

Fråga

  • Appen visar meddelandet "Det gick inte att slutföra uppdateringen"

Gäller

  • Uppkopplade ugnar

Lösning

Om meddelandet "Kunde inte slutföra uppdateringen" visas i appen rekommenderar vi följande steg:

1. Ta bort den befintliga WiFi-anslutningen i ugnen genom att klicka på:

  • Inställningar (inställningsstegen kan skilja sig något beroende på användargränssnittet)
  • Uppkoppling
  • Glöm nätverk

2. Onboarda ugnen igen (anslut ugnen till appen igen) och vänta minst 48 timmar

3. Om det inte fungerar så försök

  • Installera om appen på din smartphone med den senaste tillgängliga versionen
  • Återanslut ugnen till appen

4. Om stegen ovan inte fungerar, försök att:

  • Koppla bort ugnen från strömförsörjningen i minst 30 minuter. Anslut sedan ugnen till appen igen
  • Vänta minst 48 timmar

Klicka på Boka service uppe till höger här på sidan

Om ovanstående förslag inte löste problemet rekommenderar vi att du begär ett besök av en servicetekniker.

Var den här artikeln till hjälp?

Boka service

Är din produkt i behov av reparation? Vi hjälper dig gärna. Alla våra tekniker är certifierade och vi använder oss bara av originaldelar. På många orter erbjuder vi reparation till fast pris.

Boka service

Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från Electrolux och få dem levererade med post snabbt och billigt.

Till webbshop

Hitta din produktmanual

Lös problem och sök upp instruktioner eller annan dokumentation om din produkt.

Hitta manual

Electrolux Smart Home

Ett smart hem med smak, omsorg, välmående och sinnesro för ett bättre, trevligare och hållbarare liv.

Läs mer