Robotdammsugare ansluter inte till Wifi
Problem
- Står Not Available i appen
- Får inte kontakt
- Robotens Wifi kommer inte upp när den ska kopplas ihop med appen
Gäller
- Pure i9
- Pure i9.2
- Robotdammsugare
Lösning
Börja med att starta om roboten
1.Ta ur roboten från laddaren.
2.Tryck på Play/Pause i ca 8 sekunder så flödar powerbaren inåt eller så visas OFF i displayen (beroende på modell).
3.När displayen slocknat sätter du den i laddaren så startar den om.
Prova att koppla upp igen.
Om problemet kvarstår:
Har telefonen anslutit till samma nätverk som roboten är kopplad mot?
Ligger roboten upp och ned?
Har lösenordet blivit rätt?
Kontrollera att du har tillräckligt bra Wifi-signal från din router
Om problemet kvarstår:
Uppdatera roboten med sladd till senaste mjukvara. Använd nedan länk.
När roboten är uppdaterad prova att koppla upp den igen.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Hur tar jag bort/byter batteri?
- Bruksanvisning PUREi9
- Robotdammsugare startar inte
- Skapa zoner i Electrolux Wellbeing appen
- Hur lång tid ska roboten ladda
- Rummet är inte ordentligt/helt rengjort, roboten återgår till laddningsstation
- Fel tid visas på roboten
- Roboten kör in i hinder
- Roboten upptäcker falska hinder och undviker dem
- Robotdammsugare visar felkod E:15