Hur kan jag returnera mitt köp?
Problem
Hur kan jag returnera mitt köp?
Hur gör jag en retur?
Lösning
Produkten ska returneras inom 14 dagar efter mottagandet av leveransen.
Returer av småelsprodukter och tillbehör via PostNord: För att returnera din vara, fyll i formuläret via denna länk. Efter du har fyllt i formuläret kommer en QR-kod att skapas och skickas till ditt angivna mobilnummer eller mailadress. QR-koden ska visas upp på närmaste PostNord serviceställe, servicestället skriver ut returfraktsedeln.
Varan ska returneras i originalförpackning med tillhörande förpackning. Tänk på att det du ansvarar för returen av din produkt, skador till följd av dålig emballering återbetalas ej. Se till att du får ett kvitto på att du skickat försändelsen och behåll det som bevis. Om du har några frågor angående din retur kan du alltid kontakta Electrolux kundtjänst via chatt, telefon eller via mail.
Vitvaror: Kontakta Electrolux antingen via vår chatt på , telefon eller via mail så bokar vi en tid med er för upphämtning av produkten via vår transportör Bring
Återbetalning för returnerade produkter sker inom 14 dagar efter att returen mottagits, kontrollerats och godkänts av Electrolux returavdelning.
Återbetalning sker på samma betalsätt som beställningen gjordes.
Se nedan länkar för att läsa mer om dina returvillkor:
Electrolux
https://www.electrolux.se/overlays/shop-terms-and-conditions/
AEG
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur reklamerar jag mitt köp?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
- Hur lång tid tar leveransen?
- Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
- Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?
- Beställningen har ännu inte levererats trots att den utsatta tiden har löpt ut
- Jag har inte fått min orderbekräftelse via e-post. Vad kan jag göra?