Installation (lokala begränsningar)Fri frakt över 1000 kr*30 dagars öppet köp & fria returerKöp direkt från Electrolux
Reservdelar & tillbehörSupportartiklarSupport
  • Reservdelar & tillbehör
  • Supportartiklar
  • Support

Beställningen har ännu inte levererats trots att den utsatta tiden har löpt ut

Lösning

Kontrollera spårningslänken för leveransen i ditt bekräftelsemail. Om din beställning är försenad, kontakta kundservice

Var den här artikeln till hjälp?

Relaterade artiklar

  • Hur reklamerar jag mitt köp?
  • Hur kan jag returnera mitt köp?
  • Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
  • Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
  • Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
  • Vad har jag för garanti på min produkt?
  • Hur lång tid tar leveransen?
  • Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
  • Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?
  • Jag har inte fått min orderbekräftelse via e-post. Vad kan jag göra?
Logo

Kundservice

Hjälp & supportSupportartiklarHitta din produktmanualBoka service onlineFAQ om dina produkterGarantiRegistrera din produktRecensera din produktKöp från Electrolux.seKöpvillkor på Electrolux.seFAQ vid direktköp från Electrolux.se

Om Electrolux

Om Electrolux GroupElectrolux ProfessionalPress & nyheterFinansiell informationMiljö & hållbarhetJobba hos ossEcodesign

Electrolux Sverige

Om ossBetter Living ProgramPrenumerera på nyhetsbrevFacebookInstagramYouTube

Upptäck

HemmiljöReceptUppkopplade produkterPriser & utmärkelserSenaste nyttKampanjerSkapa ditt drömkökKöpguider

Populära kategorier

UgnarDiskmaskinerSpishällarTvättmaskinerTorktumlareKylskåpFrysarDammsugareAirfryers
  • Juridisk information
  • Cookiemeddelande