Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
Problem
Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
Lösning
Transportskadade produkter ska anmälas inom 7 arbetsdagar från att du erhållit produkten. Anmälan görs till Electrolux kundservice via chatt eller telefon. Vi kan komma att be dig skicka bilder på yttre och inre emballage samt skada på produkten. Som skada räknas både synliga och dolda skador, vilket innebär att du behöver avemballera (ta ur produkten ur dess förpackning) och inspektera godset noggrant. Tänk på att behålla allt emballage vid transportskada.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Hur reklamerar jag mitt köp?
- Hur kan jag returnera mitt köp?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur lång tid tar leveransen?
- Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
- Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?
- Beställningen har ännu inte levererats trots att den utsatta tiden har löpt ut
- Jag har inte fått min orderbekräftelse via e-post. Vad kan jag göra?