Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
Problem
Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
Lösning
Transportskadade produkter ska anmälas inom 7 arbetsdagar från att du erhållit produkten. Anmälan görs till Electrolux kundservice via chatt eller telefon. Vi kan komma att be dig skicka bilder på yttre och inre emballage samt skada på produkten. Som skada räknas både synliga och dolda skador, vilket innebär att du behöver avemballera (ta ur produkten ur dess förpackning) och inspektera godset noggrant. Tänk på att behålla allt emballage vid transportskada.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Hur reklamerar jag mitt köp?
- Leverans till postombud
- Hur lång tid tar leveransen?
- Hemleverans utan inbärning
- Hemleverans med inbärning
- Vad gäller för 30 dagars öppet köp?
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur kan jag returnera mitt köp?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?