Hur reklamerar jag mitt köp?
Fråga
Hur reklamerar jag mitt köp?
Lösning
Vi lämnar 3 års reklamationsrätt på våra produkter och önskar du reklamera en vara köpt från AEG.se eller Electrolux.se så behöver du kontakta vår kundservice för att göra en felanmälan. Vi kommer hjälpa dig med en bedömning och eventuell åtgärd.
Viktigt är att du har inköpsbevis, kvitto eller orderbekräftelse tillgängligt vid reklamationstillfället.
Information om ångerrätt
Ångrar du ditt köp så finns det andra villkor än vad som gäller en reklamation. Mer info om ångerrätt på köpt vara hittar du via länken nedan:
Electrolux: Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
AEG: Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
Följ länkarna nedan för att kontakta oss eller om du vill läsa mer om dina villkor:
Electrolux
https://www.electrolux.se/overlays/shop-terms-and-conditions/
AEG
https://www.aeg.se/overlays/shop-terms-and-conditions/