Min hyrda robotdammsugare är trasig, hur gör jag?
Problem
- Jag har hyrt en robotdammsugare och den har gått sönder, hur går jag tillväga?
Gäller
- Hyrd Pure i9
- Hyrd Pure i9.2
Lösning
- Om det är problem med robotdammsugaren eller om den har gått sönder vänligen kontakta vår serviceavdelning, antingen via telefon 0771 76 76 76 eller via vår chatt på
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Robotdammsugare startar inte
- Robotdammsugare ansluter inte till Wifi
- Skapa zoner i Electrolux Wellbeing appen
- Hur lång tid ska roboten ladda
- Bruksanvisning PUREi9
- Rummet är inte ordentligt/helt rengjort, roboten återgår till laddningsstation
- Fel tid visas på roboten
- Roboten kör in i hinder
- Roboten upptäcker falska hinder och undviker dem
- Robotdammsugare visar felkod E:15