Vad gör jag när jag har problem med min robotdammsugare?
Problem
- Vad gör jag när jag har problem med min robotdammsugare?
Gäller
- Pure I9
- Pure I9.2
- Robotdammsugare
Lösning
- Kontrollera om det kommer upp någon felkod och följ instruktionerna i
- Om problem kvarstår, ring numret i appen eller på 0771-767676
Du vet väl att vi även har reparation till fast pris för våra robotdammsugare, fast pris 1395 kr. Då ingår undersökning och reservdelar och bokas genom kundtjänst. Så här gör du:
- Ring kundtjänst på 0771-767676
- Du får en fraktsedel som du skickar in robotdammsugaren med
- Verkstaden lagar och kontaktar dig
- Du får din produkt och en faktura för utfört jobb.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Bruksanvisning PUREi9
- Robotdammsugare startar inte
- Robotdammsugare ansluter inte till Wifi
- Skapa zoner i Electrolux Wellbeing appen
- Hur lång tid ska roboten ladda
- Rummet är inte ordentligt/helt rengjort, roboten återgår till laddningsstation
- Fel tid visas på roboten
- Roboten kör in i hinder
- Roboten upptäcker falska hinder och undviker dem
- Robotdammsugare visar felkod E:15