Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?
Problem
Hur byter jag eller ändrar i leveransadressen?
Lösning
Du kan ändra leveransadressen som angavs vid utcheckningen, så länge din beställning är betald men inte ännu skickad.
För att göra detta, vänligen kontakta vår kundservice. Vanligtvis har du upp till 24 timmar från det att du får din orderbekräftelse via e-post för att begära en ändring.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur reklamerar jag mitt köp?
- Hur kan jag returnera mitt köp?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
- Hur lång tid tar leveransen?
- Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
- Beställningen har ännu inte levererats trots att den utsatta tiden har löpt ut
- Jag har inte fått min orderbekräftelse via e-post. Vad kan jag göra?