Installation (lokala begränsningar)Fri frakt över 1000 kr*30 dagars öppet köp & fria returerKöp direkt från Electrolux
Reservdelar & tillbehörSupportartiklarSupport
  • Reservdelar & tillbehör
  • Supportartiklar
  • Support

Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?

Lösning

Om du märker att den levererade varan skiljer sig från vad du beställde, eller om det saknas komponenter, vänligen rapportera detta till vår kundservice.

Var den här artikeln till hjälp?

Relaterade artiklar

  • Vad har jag för garanti på min produkt?
  • Hur reklamerar jag mitt köp?
  • Hur kan jag returnera mitt köp?
  • Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
  • Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
  • Hur lång tid tar leveransen?
  • Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
  • Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?
  • Beställningen har ännu inte levererats trots att den utsatta tiden har löpt ut
  • Jag har inte fått min orderbekräftelse via e-post. Vad kan jag göra?
Logo

Kundservice

Hjälp & supportSupportartiklarHitta din produktmanualBoka service onlineFAQ om dina produkterGarantiRegistrera din produktRecensera din produktKöp från Electrolux.seKöpvillkor på Electrolux.seFAQ vid direktköp från Electrolux.se

Om Electrolux

Om Electrolux GroupElectrolux ProfessionalPress & nyheterFinansiell informationMiljö & hållbarhetJobba hos ossEcodesign

Electrolux Sverige

Om ossBetter Living ProgramPrenumerera på nyhetsbrevFacebookInstagramYouTube

Upptäck

HemmiljöReceptUppkopplade produkterPriser & utmärkelserSenaste nyttKampanjerSkapa ditt drömkökKöpguider

Populära kategorier

UgnarDiskmaskinerSpishällarTvättmaskinerTorktumlareKylskåpFrysarDammsugareAirfryers
  • Juridisk information
  • Cookiemeddelande