Vad ska jag göra om delar av produkten saknas vid leverans?
Problem
Vad ska jag göra om delar av produkten saknas?
Lösning
Saknar du delar i din leverans så vill vi att du kontaktar vår service via telefon eller chatt för en felanmälan. Det är viktigt att du har kvittot på köpet redo och att felanmälan upprättas inom loppet av 7 arbetsdagar från och med leveransdatum.
Följ länkarna nedan för att kontakta oss eller om du vill läsa mer om dina villkor:
Electrolux
https://www.electrolux.se/overlays/shop-terms-and-conditions/
AEG
https://www.aeg.se/overlays/shop-terms-and-conditions/
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur reklamerar jag mitt köp?
- Hur kan jag returnera mitt köp?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
- Hur lång tid tar leveransen?
- Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
- Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?
- Beställningen har ännu inte levererats trots att den utsatta tiden har löpt ut